FAQ - Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering

Frakt og Levering

I kassen, velger du det fraktalternativet som du ønsker. Vi tilbyr ulike fraktløsninger fra ulike leverandører avhengig av hvor i landet du bor, og størrelsen på det som skal leveres. Om det ikke dukker opp et passende alternativ, kan du alltids velge "Manuell
transportavklaring", så tar vi kontakt og finner en passende løsning med et av våre fraktselskap.

Vi benytter oss av Bring, Viken Transport eller egen transport. Alle frakttjenester utenom vår egen fraktjeneste er tjenester tilbudt og levert av
tredjepart.Standard levering på alle fraktjenester er til inngangsparti dør, uten innbæring.


Ta kontakt med oss for spørsmål om frakt eller levering på kunde@nordstrandmobler.no eller ring oss på +47 994 12391.

Toll – Er det toll på varene?

Nei, det er ikke toll på varene. Nordstrand Møbler og Interiør er en norsk nettbutikk som har lager på Nordstrand. Alle varene blir sendt fra Norge.

Ordre

Ordrebehandling

Når du legger inn en bestilling på Nordsrand Møbler og Interiør vil du motta en ordrebekreftelse på mail.Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag.
Bestiller du i løpet av helgen, vil vi behandle din ordre førstkommende mandag. Hvis ikke du har mottatt ordrebekreftelse fra oss har ikke bestillingen gått igjennom.


Informasjon:

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om produktene som mulig. Vi tar
imidlertid forbehold om at skrive- og trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjonen som er gitt.
Vi gjør det vi kan for at varene som ligger i nettbutikken er tilgjengelige for salg til alle tider. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller
kansellere bestillingen.


Hent på lager:

Å hente pakken selv på vårt lager/showroom er både fleksibelt og gratis. Så snart din
bestilling er plukket og pakket vil du motta en e-post fra oss om at pakken er klar for å hentes hos oss. Produktene henter du hos oss på Ryen. Ta med deg ordrebekreftelsen og vis den til lageret.

Kan jeg endre eller avbestille en vare?

Ja, det kan du. Dersom det har skjedd en feil med din ordre, ber vi deg sende en mail
til kunde@nordstrandmobler.no for å endre eller kansellere bestillingen. Så lenge bestillingen din ikke er behandlet og sendt med Posten kan vi endre/avbryte ordren din med en gang. Ta kontakt med oss så raskt som mulig! Dersom den allerede har
blitt sendt, har du naturligvis mulighet til å returnere bestillingen om du det er ønskelig.

Jeg ønsker å returnere en vare?

Hos oss har du 14 dagers full returrett. Du kan bytte eller returnere varer hos oss etter gjeldende regler. Angrerett/returrett gjelder ikke på varer som er merket Bestillingsvare: 8-12 uker da dette er varer som bestilles spesielt opp på bestilling.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte

Hos oss kan du bruke flere sikre betalingsmetoder.

Om du ønsker å betale med faktura, samarbeider vi med Klarna for å tilby fleksible betalingsløsninger.

Vi støtter også Vipps, slik at du raskt kan betale slik du er vant til fra andre nettsteder. Du kan også betale med Mastercard og Visa via Vipps direkte, uten å legge inn kortet i Vipps-appen først.

Du kan også betale med Amex, via vår partner Stripe.

Alle de forskjellige betalingsalternativene finner du i kassa.

Hvordan kan jeg betale med gavekort?

Hvis du har mottatt et gavekort fra Nordstrand Møbler må du taste inn koden som står på gavekortet i feltet som heter Rabattkode. Dette feltet finner du når du har klikket deg videre til kassen.

Jeg får ikke betalt med kortet mitt, hva gjør jeg?

Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3-D Secure.


Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker BankID for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal fungere, noe som ofte kan være et problem på enkelte
nettlesere, eller hvis man bruker produkter fra Apple.


Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Internet Explorer, Chrome, Safari og Firefox) og sørger for at Java er installert. Hvis din nettleser ikke har Java blir du som regel spurt om dette kan installeres. Last ned Java på www.java.com. Alternativt kan du betale med Vipps eller faktura hos Klarna.